Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

-z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena)*,

–preko sistema paypal

–s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja foxit.si, VirtusFox spletna trgovina D.O.O. (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja redna cena).

**Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@foxit.si

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

-plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

-po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike foxit.si. Uporabnik trgovine foxit.si postanete z registracijo v spletno trgovino foxit.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo zagotovila obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti se ne seštevajo.