Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine foxit.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)– , Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1),  na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Svetujemo vam, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Pridržujemo si pravico, da kadarkoli spremenimo pogoje na spletni strani foxit.si. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato si pred oddajo naročila oglejte aktualne pogoje poslovanja.

Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Podano naročilo za nakup torej pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Prodajna pogodba oz. naročilo za nakup je shranjeno pri prodajalcu in ga lahko kupec po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično.

S spletno trgovino foxit.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Virtusfox, spletna trgovina, D.O.O., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo v .pdf formatu Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.

Ob registraciji v sistem foxit.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@foxit.si Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje foxit.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Varovanje osebnih podatkov

Virtus fox d.o.o.se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Virtus fox d.o.o.za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov Virtus fox d.o.o.: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Virtus fox d.o.o.

Virtus fox d.o.o.navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste Virtus fox d.o.o.hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov Virtus fox d.o.o.: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Virtus fox d.o.o. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1.     a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2.     b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3.     c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4.     d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5.     e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6.     f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7.     g) način plačila in dostave,
  8.     h) časovno veljavnost ponudbe,
  9.     i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca odstop od pogodbe,
  10.   j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba foxit.si ažurira in spreminja. Cene so predstavljene kot spletne cene, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

-z gotovino ob prevzemu (velja spletna cena)*,

–preko sistema paypal

–s plačilnimi karticami Visa, Visa Electron, Mastercard

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico do zahtevka po plačilu z nakazilom na račun upravitelja foxit.si, VirtusFox spletna trgovina D.O.O. (po ponudbi/predračunu, kjer še vedno velja redna cena).

**Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na info@foxit.si

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

-plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,

-po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike foxit.si. Uporabnik trgovine foxit.si postanete z registracijo v spletno trgovino foxit.si. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo zagotovila obojestransko zadovoljstvo.

Če se kljub prizadevanjem ponudnika storitve na strani spletne trgovine objavi napačna cena, zlasti če ta precej odstopa od splošno veljavnih cen ali če so se pojavile cene »0« ali »1« evro zaradi napak v sistemu, ponudnik storitve ni dolžan dobaviti blaga po napačni ceni, ampak lahko ponudi dobavo po pravi ceni, kupec pa lahko v tem primeru bodisi ostaja pri svojem namenu, da bo blago kupil, bodisi odstopi od nakupa.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Popusti se ne seštevajo.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla. Enako velja za video predstavitve, ki so namenjene boljšemu prikazu uporabe artikla, pri katerem pa so lahko uporabljeni rekviziti, ki ne pripadajo k nosilnemu artiklu določene ponudbe, objavljene na spletni strani foxit.si.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Obveze kupca

Kupec se obvezuje, da:

• bo prevzel naročeno blago,

• bo ob prevzemu preveril verodostojnost blaga,

• bo plačal blago na izbrani način,

• ne bo nakupoval v imenu tretje osebe in

• ne bo zlorabljal pravice do vračila blaga.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.  V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Za spore, ki izhajajo iz uporabe storitev spletnega mesta, teh splošnih pogojev ter v zvezi z družbo Virtus fox d.o.o., se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Vse stranke dogovora, ne glede na njihovo dejansko geografsko lokacijo, nacionalno pripadnost ali povezanost, se strinjajo, da so v okviru te storitve vezane izključno s pravom Republike Slovenije. Za spore v zvezi s tem sporazumom ne veljajo določbe Konvencije ZN o pogodbah za mednarodno prodajo blaga. Za vse spore in pravne postopke v zvezi s tem sporazumom, uporabo storitve ter delovanjem storitve, je izključno pristojno sodišče v Ljubljani.

Upravitelj si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje dostopa do storitev članom in uporabnikom z veljavnostjo od objave spremembe dalje.

Pogodbeni stranki se obvezujeta, da bosta vse morebitne spore reševala sporazumno, kadar pa to ni mogoče pa bo spore reševalo pristojno sodišče. 

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. V primeru, da zaloga naročenega izdelka poide, bomo kupca o tem obvestili.

 

Postopek nakupa

Naročilo blaga: Kupec želeni izdelek izbere in nato klikne gumb »dodaj v košarico«. Takoj potem, ko je bil izdelek dodan v košarico, je v košarici tudi viden. Tukaj lahko kupec izbran izdelek v primeru, da izbrani izdelek ne ustreza njegovim zahtevam, klikne na gumb »odstrani« in izdelek se bo iz košarice odstranil.

Prav tako lahko kupec nadaljuje z nakupom, s klikom na gumb »nadaljuj z nakupom«. Ko kupec izbere izdelke, ki jih želi naročiti, izpolni vsa polja označena z rdečo zvezdico v tabelo pod košarico s svojimi podatki, kontaktno telefonsko številko in naslovom na katerega naj se izdelki pošljejo potrdi naročilo s klikom na gumb »naroči«. Od trenutka, ko kupec potrdi naročilo z gumbom »naroči« sprememba naročila prek spletne strani več ni možna.

 

Stroški dostave in dobavni roki

Informacije o dostavi

Blago, naročeno v spletni trgovini foxit.si je odposlano v najkrajšem možnem času. Če je artikel na zalogi, običajno še isti dan.
Hitrost in udobnost dostave sta za nas ključnega pomena. Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. To je paketna dostava Pošte Slovenije ali GLS, kar pomeni, da dostavo lahko pričakuješ že naslednji dan. Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš na najbližji pošti.
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da ti daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila ali na tvojo željo zamenjali z drugim. Za artikle, ki so označeni kot rok dobave ni znan, nimamo podatka o tem, kako hitro jih lahko dobavimo. Če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali poiskati, v primeru neuspeha pa bo naročilo preklicano.
Za dostavo poskrbi dostavna služba Pošta Slovenije ali GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dnieh.
Pošta Slovenije

Storitve prenosa ter dodatni stroški pošiljk se zaračunajo po veljavnih cenikih Pošte Slovenije.
Cenik ptt
  • Odkupnina Pošiljko naslovniku vročimo proti plačilu odkupnine. 0,60 EUR.
  • Odkupnina brez naloga Ob vročitvi pošiljke se stranki ne zaračuna vplačilo odkupnega dokumenta 1,5 EU
 Navedene cene so v EUR in ne vsebujejo DDV.

Storitve prenosa ter dodatni stroški pošiljk se zaračunajo po veljavnih cenikih GLS Slovenija,

GLS cenik
Storitve prenosa pošiljk se zaračunajo po veljavnih cenikih GLS Slovenija
Navedene cene so v EUR in ne vsebujejo DDV.

 

Reklamacije in vračilo blaga

V primeru, da kupec ni zadovoljen s kupljenim izdelkom, ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno na elektronski naslov: info@foxit.si, blago pa vrniti nemudoma oz. v 14 dneh po obvestilu. V tem primeru kupec sam poravna stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru odstopa od pogodbe prodajalec nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne kupnino za naročeno blago. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov(neuradno prečiščeno besedilo).

Pošiljk z odkupnino ne sprejmemo. Blago lahko tudi zamenjate z drugim izdelkom iz naše spletne ponudbe. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mora obvezno izpolniti obrazec, da nedvoumno odstopa od pogodbe. Obrazec najdete spodaj.


Prenesi Obrazec

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Možnost vračila ne velja:

  • za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja
  • ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov

Kaj lahko storim, če pride do incidenta?

Možne situacije::

Incidenti v 24/48 urah po dostavi z znaki poškodovane embalaže:

Vsi izdelki zapustijo skladišče z embalažo, ki je v brezhibnem stanju. Če ste ob prevzetju ugotovi poškodbe, morate to OBVEZNO jasno navesti na odpremnici dostavnega podjetja tako, da npr. napišete VIDNO POŠKODOVANA EMBALAŽA.

Če nas stranka o incidentu obvesti v 24 urah po dostavi s priloženo skenirano odpremnico, lahko ta dokument uporabimo za uveljavljanje zavarovanja špediterja in poškodovani izdelek zamenjamo z novim, ko se incident reši.

Incidenti med 48 urami in 15 dnevi po dostavi:

Če se pritožujete zaradi okvarjenega izdelka, embalaže ali druge odkrite napake incident morate podkrepiti s slikami in poskrbeti, da se izdelek vrne v naše prostore za neposreden pregled.

Garancija – Tehnična podpora po preteklih 15 dneh od dostave

Vsi izdelki imajo 12 mesečno garancijo razen ni napisano drugače, ki jo nudi izvajalec, in sicer od dneva dostave, razen za pokvarljive izdelke in zdravstvene ali higienske izdelke. Napake, ki nastanejo zaradi malomarnosti, udarcev, zlorabe ali nedovoljenih posegov, napačne napetosti ali montaže in obrabe, niso vključene. Pri računalniških izdelkih garancija ne krije odstranjevanja virusov, obnavljanja programov ali ponovne instalacije diska. Če je garancijski zahtevek upravičen, se skladno z zakonom izdelek popravi, zamenja, vrne ali se mu zniža cena.

Garancija ne velja:

– Če se podrobnosti garancije ali dokazilo o nakupu modificirajo, spremenijo ali zamenjajo; in/ali

– če je bila identifikacijska številka izdelka v garanciji spremenjena ali popravljena brez predhodnega dovoljenja tehnične podpore.

Da bi lahko izkoristili garancijo, morate nam to sporočiti po Kontaktnem centru, ter navesti:

– foxit.si številko naročila

– Opis izdelka

– Opis težave z izdelkom

– Priloženimi slikami v primeru vidnih poškodb

Vsak primer obravnavamo posamezno. Prejeli boste sporočilo tehnične podpore.

 

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna: če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

KODE, AKCIJE, POPUSTI


Promo koda je koda, ki jo posredujemo preko e-mail pošte, letakov, nagradnih žrebanj, prav tako pa jo uporabljamo za naše zveste kupce. 
Koda se uporablja za aktiviranje ugodnosti in posebnih ponudb v naši spletni trgovini in velja le v spletni trgovini www.foxit.si. 

POMEMBNO

  • Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. 
  • Kodo je potrebno porabiti do določenega datuma (izjema so posebne kode, o katerih je kupec obveščen). 
  • Koda ne velja na posebej označene izdelke.
  • Različne promo kode se med seboj ne seštevajo. 
  • V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil. 

KAKO PREJMEM KODO
Kodo prejmeš preko e-maila ob posebnih akcijah, promocijah, nagradnih igrah in razprodajah.

KJE UPORABIM PROMO KODO
Kodo se uporabi v košarici nakupa. 


KAKO UPORABIM PROMO KODO 

1. korak 
Ko izberete svoj izdelek, ga vnesete v košarico. Izberite NA BLAGAJNO.

2. korak
V nakupovalni košarici vnesete svojo kodo v PROMOKODE. 

3. korak (slika)
Po vnosu kode izberite V REDU in vaš popust bo avtomatično obračunan.

4. korak
Nadaljujte z ZAKLJUČEK NAKUPA.

5. korak
Izpolnite potrebne podatke in ODDAJTE NAROČILO.